T: +32 479 95 74 98
E: info@cliniquelavie.be
WhatsApp Image 2022-01-18 at 17.15.36 (1)
Laserontharing

De Triple Ice Diode laser

Om een veilige en doeltreffende behandeling te verzekeren is de keuze van het apparaat het belangrijkste. De Triple Ice is de nieuwste diode laserapparaat in zijn klasse die vrijwel pijnloze behandelingen aanbiedt voor alle huidtypes. Het laserapparaat is 100% veilig en is medisch CE gecertificeerd voor medisch gebruik in ziekenhuis en klinieken.

Geweldige resultaat in een korte tijd.

De diode laserapparaat beschikt over een laserkop van 3 puls breedten waardoor hij zelfs de fijnste haartjes kan aanpakken. Het kan gemakkelijk tot verschillende huidlagen doordringen ongeacht welke huidtype (I, II, III, IV, V en VI). De behandelkop koelt af tot -8 graden waardoor we vrijwel pijnloze behandelingen aanbieden zonder huidbeschadiging te veroorzaken.

Wij raden jullie aan om 8 tot 10 behandelingen te nemen voor een blijvend resultaat. Het aantal nodige sessies hangt af van uw huidtype, kleur van het haar en de plaats van het haar.

• Laatste 2 weken: geen zonnebank
  • 24u voor de afspraak het lichaamsdeel of volledige lichaam geschoren hebben
  • Laatste 4 weken geen haren meer uittrekken, epileren, harsen of ontharingcrèmes gebruiken

Dat kan maar wij raden het niet aan. Tijdens je zwangerschap verandert je hormoonbalans. Dat gaat ervoor zorgen dat de behandeling minder effectief gaat werken.

Medisch gezien mag je dit doen. Maar persoonlijk raden wij dat af. Tijdens je borstvoeding verandert je hormoonbalans en zal je daarom veel langer doen om je gewenste resultaat te behalen.

Uw veiligheid en gezondheid zijn hierbij onze topprioriteit. De stralen van de laser focussen zich enkel en alleen op de haarwortels en beschadigen nooit het omliggende weefsel. De technologie van de laser is in meerdere klinische studies bewezen als de veiligste methode van laserontharing voor alle haar-en huidtypes.